سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انارنت شهرستان انار

 
 
نصب بازی روی دی 780(پنج شنبه 87 بهمن 17 ساعت 7:35 عصر )

عصری گیر کردم روی بازی نصب کردن روی سامسونگ، اما طبق فلسفه‌ی خدا نکنه که من چیزی رو بخوام آخرش یه چیز پیدا کردم، اون دانلود پایین رو دانلود کنید، بازی یا اون برنامه‌ای که میخواین رو سامسونگ نصب کنید بگیرید و بکشید، یه فایل دیگه ساخته میشه با پسوند JAD، حالا هر دو فایل JAD  و  JAR رو به گوشی انتقال بدین، روی فایل JAD کلیک کنید، خودش براتون نصب میکنه :).
دانلود


 
دیگه چی بگم؟!(پنج شنبه 87 بهمن 17 ساعت 7:35 عصر )
دقیقا دو ساعت بود که نشسته بودم تا Nokia Software Updater صد و بیست و سه مگابایت فایل رو دانلود کنه و رو گوشیم نصب کنه تا گوشیم بروز شه، دقیقا نصف این مقدار رو در طی زمان صد و بیست دقیقه گرفته بود :



 که هیچی، برنامه خطا داد!




 
Good-Tutorials, فیلتری بی نهایت احمقانه(پنج شنبه 87 بهمن 17 ساعت 7:35 عصر )
لوگوی Goof-Tutorials
امروز در گوگل دنبال آموزش فتوشاپ میگشتم, از اونجایی که فایرفاکس احتیاجی به این نداشته و ندارد که آدرس گوگل را در نواربار تایپ کنم و سپس کلیدواژه جستجو رو بنویسم, تنها عبارت PhotoShop tut رو نوشتم و اینتر کردم, گوگل خودش برام سایت http://www.good-tutorials.com رو پیشنهاد کرد (البته بهتره که بگم خودش برام باز کرد), وقتی سایت باز شد متوجه شدم که یکی از پر بیینده ترین صفحات در ایران برام باز شده ,هیچی منم جز مشترکان گرامی بودم.

مشترک گرامی!, دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد.

پایین نوشت یک : پیشنهاد میکنم مسئولین امور فیلترینگ مرورگر اینترنتشون رو به اینترنت اکسپلورر 6 تغییر دهند, هر چیز خوب که چیز نمیشود و نباید چیز شود :).

پایین نوشت دو : بهتره گوگل دست از کاسه کشک مالی :) برداره, به جای اینکه پیج رنگ های بالا را در صفحه اول نشان دهد, آنها را در صفحه آخر نمایش دهد, خودم که چلاق نیستم پیداش میکنم, گوگل باید بداند که مسئولین ما در تصمیمشان برای پاک نگه داشتن جوانان جدی اند.

پایین نوشت سه : خوب اول در آدرس بار می نویسم : http://69.50.194.06, بعد اون صفحه ای که باز شد توش آدرس رو مینویسم ;).


 
یوزارسیف،ارتباطات پایدار،جوانان(پنج شنبه 87 بهمن 17 ساعت 7:35 عصر )
یوزارسیف
امشب تلویزیون دوباره سریال یوسف پیامبر را پخش میکند، من به شخصه کاری به این ندارم که آیا سریال حضرت یوسف فرصتی بود که از دست رفت؟، یا این سریال باعث قداست شکنی حضرت یوسف شده است و یا اصلا با پیامبر خدا چه کردند؟.
از جهت دیگر کار به این نیز ندارم که مخابرات چه سودی از اس ام اس های مرتبط با سریال یوسف به جیب زده است و به این نیز اعتقاد دارم که ارتباطات خود جزئی از توسعه پایدار است.
در این پست تنها یک فایل صوتی که چند جوان این مملکت برای سرگرمی خود ایجاد کرده اند را قرار میدهم، کاری هم به گناه داشتن یا نداشتن عمل این جوانان ندارم، گوش کردم، خندیدم، گفتم شما هم بخندید؛ همین!

دانلود فایل صوتی یوزارسیف و بانوی پاکدامن

پایین نوشت : این متن قرار بود فردا شب منتشر بشه اما امشب منتشر شد، دیگه کاریه که شده، کاریشم نمیشه کرد.


 
هک CID53 با لینوکس(پنج شنبه 87 بهمن 17 ساعت 7:35 عصر )
نمونه‌ای از محیط XS++
سلام
قصد من از زدن این پست یک آموزش تخصصی نیست، فقط اینکه چطور XS++ V4.1 را در لینوکس اجرا کنیم، برای اینکه بفهمید XS چیست اینجا، هک گوشی چیست اینجا و یا هر انجمن موبایل دیگری سر بزنید.
شما فایل XS++ V4.1 را دانلود کرده‌اید و بروی دسکتاپ لینوکس شما قرار دارد، پس شروع میکنیم :
  • با دستور cd به پوشه XS منتقل شوید و سپس در ترمینال دستورات زیر را وارد کنید :
sudo apt-get install libfltk1.1
sudo apt-get install gksu
chmod +x XS++ V4.1
gksudo XS++ V4.1
  • خسته نباشید، دستور زیر را در ترمینال وارد کنید تا XS اجرا شود :
XS++ V4.1/.
این نسخه از برنامه XS قابلیت هک CID53 را نیز داراست و فعلا تنها برای لینوکس ارائه شده است :).
اگر میخواهید بدانید CID53 چیست، CID یک عیار حفاظتی است که توسط شرکت سونی‌اریکسون برای محافظت از گوشی‌ها در برابر دستکاری‌های غیر مجاز و تغییر بدنه بکار میرود، انواع مختلفی دارد که میتوان از انها به 36، 49، 51، 52 و 53 نام برد، سری‌های 36 تا 52 به راحتی توسط برنامه‌های موجود قابلیت دستکاری را دارند ولی 53 فقط توسط محیط خط فرمانی JDFlasher این قابلیت را داراست که اکنون محیط گرافیکی آن برای لینوکس عرضه شده است.



<      1   2   3      >




بازدیدهای امروز: 16  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 5115  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «